Home Fourteen

Home Fourteen

dinsdag 14 februari 2012

Kandelaars..........

Een tijdje geleden was ik bij de kringloop en scoorde een paar leuke kandelaars.(de grijze en zwarte houten). Vorige week was ik er weer en vond ik er een van armeluiszilver. Heerlijk vind ik dat, daar kan ik zo van genieten. Dit is toch veel leuker kopen dan nieuw!

 Ja, en dan ga je weer lekker tutten, en dat doe ik meestal s'avonds laat, dan word ik weer helemaal wakker, krijg inspiratie en gooi ik alles om.( en hou ook weer genoeg over) Ik heb ze hier allemaal bij elkaar op een oude bakplaat uit Frankrijk gezet, die ik bij "Paleis op de Dam brocante" in Papendrecht heb gekocht .Zij heeft een webwinkel, maar vorig jaar voor het eerst, en met succes een aantal Franse Brocante dagen bij haar thuis in de tuin en schuur gehouden.


 En als ik dat dan zie, krijg ik de kriebels en denk ik, oh dat ga ik ook doen. Zo gezellig, de sfeer, koffie, thee met wat lekkers, leuke mensen en natuurlijk leuke spullen uit Belgie en Frankrijk. Nou inmiddels heb ik al zoveel in de kast en op zolder staan dat ik inderdaad zelf wel een winkeltje kan beginnen, dus wie weet.............

Tot blogs......Jac..........

22 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker gezellig uit,leuk dat je ook gewoon wat spulletjes op voorraad hebt,heerlijk veranderen ,omdat ik ook een webwinkel heb ben ik ook altijd aan het slepen met dingen,dat is het leukste wat er is!!!!!
    Ik wens je nog een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kringloop blijft leuk...ik vind het ook elke keer weer leuk om er iets te scoren! Mooie vondsten Jacqueline!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n groep kandelaars! Zo blijft het toch rustig in huis.
    Zie ik nou twee klokken bok elkaar hangen??
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me hier helemaal in vinden ☺☺☺. Ook ik vind het heerlijk om even in de kringloop te snuisteren en als je dan zoiets leuks vindt als jouw kandelaars maakt je dat helemaal blij! Ze zijn super leuk hoor!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, heerlijk om zo te rommelen! Mooi al die kandelaars bij elkaar.

    Fijne avond! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig die kandelaars op de tafel,dat is zeker genieten,leuk om te lezen dat je er s'avond mee begint,nou ik heb dan geen energie meer,ben meer een ochtend mens.

    fijne avond
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jacqueline,
    Via Maaike kom ik op je site. Net als mij ben je ook in Januari begonnen met bloggen. Ik ga je volgen, hoor! En je bent bij mij ook van harte welkom!
    Je hebt een mooi huis, zo te zien. En kandelaars, daar ben ik ook gek op.
    Wat mij betreft: tot blogs!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jacqueline
    Leuk dat je een berichtje achter liet op mijn blog en ik zie dat jij ook pas bent begonnen met bloggen leuk !
    Ik ga je volgen ok !
    We hebben de zelfde passie kringloopwinkels afstruinen gezellig hé je hebt er weer leuke kandelaars gescoort mooi en dat voor een leuk prijsje meestal .
    Lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog heb je, ik ga je volgen,
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo herkenbaar, iets moois op de kop tikken de halve kamer op z'n kop zetten en vervolgens iets overhouden :) Inderdaad veel leuker dan iets nieuws kopen!

    Groet,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je even een kijkje kwam nemen.. dank voor je reactie..
    Leuk sfeertje heb je in huis..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een nieuw blog wat leuk! via Bonjade kom ik bij je terecht en je hebt er weer een volger bij hoor!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!!

    dank je wel voor je berichtje op mijn Blog! Jouw blog ziet er ook heel leuk uit, gaat vast een succes worden! en wat leuk dat je van die creatieve dochters heb!! Ik ben je nieuwe volger geworden.... kom je mij ook gezellig volgen? Ik ga nu even bij je dochters kijken...

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk een zielverwant.....alles overhoop......alles opnieuw en dan weer heel veel over hebben......;)
    Dit staat super alles zo bijelkaar in één groep. Vast super als alle kaarsen branden.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig alles zo bijelkaar dat geeft rust tja wat jij heb heb ik ook hahahahah ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi alles bij elkaar (enne was al volger hihihi)
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo naamgenoot!
    Via via kwam ik op je blog! Leuk zeg, we hebben wel wat overeenkomsten: onze naam, pas begonnen met bloggen, afstruinen van kringloop enz. en mijn huisnummer is ook verwerkt in mijn naam van de site en het blog. Ik ga je ook volgen hoor en mocht je het leuk vinden: ook welkom op mijn blog en site!
    Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke blog heb je~! Ik ga je gezellig volgen dan kom ik eens vaker gezellig langs...
    Fijne dag, groetjes Sjoukje
    Oh ja, de kandelaars zo bijelkaar zijn super~!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jacqueline,....wat leuk dat je meedoet aan onze give away,gezellig en we gaan je ook volgen,hoor wat een heerlijke/mooie blog heb je,schitterend al je kandelaars van armeluiszilver,heel mooi,......fijne middag,XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Jacqueline ,gaaf zeg die schaal met verschillende kandelaren
    Ik had vorig jaar met koninginnedag ook van die leuke kandelaren gescoord op een markt ,en dan bijna voor niets ,dat is toch wel heel leuk toch?
    Staat erg chic hoor
    Ik zie dat je in de Drechtsteden ,dat moet bij mij in de buurt zijn ,ben benieuwd .....
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind ik zo leuk....allerlei kandelaars bijelkaar! Super sfeervol!
    Je hebt trouwens een geweldige blog; je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Jacqueline ,

    Hartelijk dank voor je lieve reactie op mijn blog. Ik ga jou ook volgen hoor!
    Ja,soms mis ik Nederland wel eens. Maat niet genoeg om terug te gaan. We hebben het hier zo heerlijk!

    Groetjes, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen