Home Fourteen

Home Fourteen

zondag 27 april 2014

Delete...........??

Ja, jullie zullen wel denken, dit onderstaande bericht hebben we al eens voorbij zien komen. Dat klopt helemaal!!
Maar ik had dus met mijn domme kop dit bericht p.o. verwijderd, terwijl ik eigenlijk een concept wilde verwijderen. Ik balen en dacht wat nu. Ik googelen en kwam erachter dat je met Google Cache van alles terug kunt vinden. Heb het idd gevonden, maar kon maar 1 manier bedenken om dit bericht weer op mijn blog te zetten. Kopieren en weer een nieuw bericht van  maken. Ik heb het in zijn geheel gekopieerd met datum en 24 opmerkingen (kan ze alleen niet meer lezen, helaas....)
Dus bij deze..........

Google maakt van iedere ontdekte pagina een screenshot en plaatst die in een cache. Deze wordt getoond op het moment dat de originele pagina niet beschikbaar is. Als je op die cache link klikt dan krijgt men de webpagina te zien zoals die er uitzag toen deze door Google werd geindexeerd.
In mijn geval:
- Google
- Home Fourteen
- Achter homefourteen.blogspot.nl staat een klein groen driehoekje
- Klik hierop
- Staat ''in cache''
- Klik hierop, en ik kreeg in mijn geval mijn blog, maar zonder het verwijderde bericht. Voila!!

Weer wat geleerd. Ik word steeds handiger, al zeg ik het zelf.;))

Maar als jullie misschien weten hoe je dit anders en/of makkelijker kunt doen hoor ik het graag!!
Ik ben hier dus wel weer een tijdje mee zoet geweest vandaag voordat ik dit vond.
Ik kon het niet uitstaan. Pffft....

Ps wil je een opmerking plaatsen, helemaal naar beneden scrollen onderaan het bericht ''Binnenkomer....'', bij de onderste opmerkingen!!

Fijne dag verder...................Tot een ''nieuw'' blogbericht..................Jac..............





 

 

zondag 23 maart 2014


Binnenkomer.............

Via de voordeur kom je binnen in de hal.................
Als eerste word je verwelkomd door een leuke tekst, deze heb ik een aantal jaar geleden van mijn meiden voor mijn verjaardag gekregen.
De oude kast dient als garderobekast en hangen nu dus de jassen etc in. Lekker opgeruimd en altijd glad in de hal. Aan de andere kant, onder de trap is een nisje, en dus een leuke plek voor deze sidetable. Deze tafel is een stuk van een oude eethoektafel, doormidden gezaagd, geverfd en gewoon 2 rechte poten aan de achterzijde gezet. De paspoppen komen van de kringloop en van een kledingwinkel. De lampen heb ik gekocht bij Loods 5 en de kappen zijn blikken, leuk he. Onder de tafel staat een poef van koeienhuid. Een buurvrouw had deze ooit gekocht bij de kringloopwinkel, kwam er mee thuis en vond het toch niet wat ze ervan verwacht had, dus vroeg ze aan mij of ik hem wilde hebben, en voila, nu staat hij hier te pronken. Ik vind hem helemaal leuk!!





























De volgende keer gaan we een deurtje verder........................
Fijne zondag.......................Jac................


5 opmerkingen:

  1. Vind dat je nog behoorlijk creatief bent geweest hoor om je bericht terug te halen. Heb alleen geen idee of ik nu een reactie bij het juiste bericht kan plaatsen of dat dit toch weer bij je oude bericht komt.

    Groetjes,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je op deze manier je verloren post weer terug hebt weten te halen! Had het zelf niet kunnen verzinnen. Gelukje voor mij, want ik had deze mooie post nog niet eerder gezien. Wat een gezellige binnenkomer!!

    Fijne avond!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh bloggen en blogs veranderen of een nieuwe blog maken...... gek ben ik er van geworden de afgelopen dagen ;-)
    En nu krijg ik tot overmaat van ramp alle reacties binnen in mijn mail ??????? hoe moet ik dat nu weer weg zien te krijgen ????
    Jij hebt in ieder geval weer iets ontdekt nu ik nog ;-)))

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je post weer terug kon vinden , wel goed om te weten !
    Mooie entree !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blog heb je, ik kom hier via via en ga je volgen hoor!
    vervelend dat je soms wat kwijt bent, vooral als je even niet weet hoe je het terug moet halen, maar fijn dat het gelukt is, weet ik dat ook weer mocht het mij eens overkomen.

    Liefs Marieke
    What i love most

    BeantwoordenVerwijderen