Home Fourteen

Home Fourteen

vrijdag 23 september 2016

Nagenieten.............


van een heerlijke vakantie in Griekenland.
We hadden een auto gehuurd en om de dag gingen we op pad.
Zo ook kwamen we in het kunstenaarsdorpje Manolates.......
Toen we er eenmaal waren, had ik het helemaal naar mijn zin, maar voor we er waren......vreselijk, ik heb hoogtevrees, en de weg er naar toe was steil en smal, dus je begrijpt het al, ik zat met het zweet in mijn handen en met mijn ogen dicht. Maar eenmaal in het dorpje, was ik het al snel vergeten.

De foto's spreken voor zich...........



















Ik wens jullie een fijne weekend en tot blogs....................Jac.............

3 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een sfeervolle plek en bijzondere foto,s. Kan mij zo voorstellen dat je ondanks de hoogte helemaal gegrepen werd door de prachtige interieurs en mooie uitzichten. Fijn weekend, groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, ik zou al veel spullen mee naar huis willen nemen van wat er op de foto's staat.😍
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige plek, mooi zeg. En veel mooie spulletjes ook, prachtige. Mooi in beeld gebracht.

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen