Home Fourteen

Home Fourteen

dinsdag 24 april 2018

TV Debuut

8 april 2018 heb ik mijn tv debuut gehad bij RTL Lifestyle Experience.
Ik ben er stiekem best een beetje trots op, al moest ik wel erg wennen mezelf te zien en horen. Maar na tig keer gezien te hebben, begint het te wennen....Ik heb al heel wat  leuke reacties mogen ontvangen!! Super bedankt!!
Alleen vind ik het wel jammer dat ik het hier niet kan laten zien, daar het een te groot bestand is....dus ff op de link klikken hieronder dan kom je op de website van Home Fourteen en kan je het daar bekijken..............ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden..........
Dus voor degene die het nog niet gezien hebben, neem een kijkje in mijn wereld en beleef!!

Groetjes Jacqueline

 RTL Lifestyle Experience (klik)



4 opmerkingen:

  1. Ik zie helaas geen filmpje...en terug kijken bij rtl lukt ook niet dan moet je een speciaal abonnement hebben ,,,jammer ...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, boven de foto staat RTL Lifestyle Experience, ik heb er nu ''klik'' achter gezet dan valt het beter op. Als het goed is, als je daar op klikt ga je naar mijn website Home Fourteen en kom je bij het filmpje. Bij de website van RTL Lifestyle Experience kan je naar afleveringen gaan en dan op de zondag 8 april 2018 klikken, daar zie je de hele uitzending (gratis)! Fijne dag!! Liefs Jacqueline

      Verwijderen
  2. Hoe gaaf is dat zeg!! Super. Altijd leuk om een gezicht achter een blog te zien. Groot compliment naar jou toe.
    Geniet nog maar lekker na en voor nu een goed weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen