Home Fourteen

Home Fourteen

donderdag 2 februari 2012

Bedankt en.....verhuizing!!


Hartstikke leuk dat ik inmiddels een aantal volgers heb, bedankt allemaal voor de leuke reacties, en ik hoop dat er nog meer gaan volgen! Ik ga proberen, en ik hoop dat ik de inspiratie heb, om iedere week een leuk berichtje hier neer te zetten. Dus..........

 Vorige week ben ik met de winkel waar ik werk verhuisd naar een paar deuren verder in dezelfde straat. Een heel leuk, sfeervol, oud pand en ongeveer 3x zo groot als het vorige pand. We hadden 3 dagen feest ter ere van de opening. Gezellig hoor, heel veel klanten geweest, champagne,cupcakes, prachtige bloemen gehad, er was een styliste, een modeshow en een visagiste. Al met al het waren geslaagde dagen!  Je begrijpt het misschien al, ik werk in de mode. En wel " for women only"!!

Ik heb een paar foto's gemaakt, dan krijgen jullie een beetje een indruk van de shop en begrijpen jullie misschien ook hoe leuk het is om hier te werken. Geniet er maar van, ik doe het in ieder geval wel!! Als je in de buurt bent of woont, kom gezellig een keertje langs ( de koffie of thee staat klaar) of  kijk op de link op mijn blog van de website (Jules fashion). Klik 'm maar aan... Tot blogs, Jac....

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi pand zeg! En fijn dat de opening gezellig was!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Leuk straatje, en een mooie winkel.
    Ik heb nog nooit een winkel met een open haard gezien, volgens mij.
    Staatie wel eens aan?
    Heel veel succes daar!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was eerst een woonhuis, vandaar de haard. En ja hij staat wel eens aan. Gezellig sfeertje hoor!! Bedankt voor je reactie! Gr Jac..

      Verwijderen
  3. Wat een sfeervolle winkel en wat leuk dat je zo van je werk geniet!! Wat wil je nog meer!! Al werk ik niet in de mode...ik ga ook altijd (nou ja, bijna altijd) fluitend naar het werk en fluitend naar huis!

    Ik wens je nog een hele fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey mam!

    Ja, supermooi geworden hoor! Wist even niet waar ik allemaal moest kijken afgelopen zaterdag! Totaal anders als de vorige winkel! Echt vervelend hoor om in zo'n mooie winkel te werken, zou er niks aan vinden! ;):P Haha..! Nou je zou me wel vaker tegenkomen daar he, je mag mijn kussentjes gaan verkopen bij d'r! Echt in een woord; SUPER! Ben helemaal in m'n knollentuin! Hoop dat het gaat lopen, dit is echt wel een mooie kans natuurlijk! Dus ben hard bezig alles voor a.s. dinsdag af te krijgen! Hoop dat m'n stof voor 't weekend binnen is! (duim,duim) Anders wordt 't flink aanpoten, maar dat geeft niet...! Je ziet me wel verschijnen dinsdag!

    X Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat is de winkel gaaf geworden en inderdaad een flink stuk groter. Je hebt het echt getroffen met zo'n leuke winkel om te werken. ik kom gauw een keer een bakkie koffie drinken als je aan het werk bent.
    groetjes en alvast een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi winkel en veel succes.
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Viavia kom ik op je blog terecht en vind het er erg leuk uitzien.
    Ben dan ook je volger geworden en kom zeker nog eens terug!

    Veel succes met de mooie winkel!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog ziet er zo heerlijk en sfeervol uit.....ik ga je volgen hoor.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor je reactie op mijn blog.Leuk!!En die man is idd die van die vriendin uit Giessenburg.Ideaal toch zo'n man!!Maar wat werk je in een leuke winkel!Lijkt me helemaal super om te doen!!Begrijp uit de reactie dat Martine weet waar de winkel is...Dus wie weet als ik s in de buurt ben...Vind je blog erg leuk dus ga je graag volgen.
    Fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen