Home Fourteen

Home Fourteen

zondag 2 juni 2013

Daar zijn we weer..............

Ja, en daar bedoel ik dus mezelf mee en de pioenrozen. Deze zijn er weer en ik ook na een lange tijd!!
Op het ogenblik ben ik erg druk met werk, en daarna lig ik uitgeteld in mijn stoel en heb ik geen puf en  inspiratie meer om hier wat neer te zetten. Maar nu heb ik een leuk item, dacht ik zo.......

 Ik ben gek op pioenen, en eigenlijk alleen maar op deze roze. Het zijn mijn lievelingsbloemen. Zodra ze er zijn, haal ik ze in huis, totdat ze niet meer te krijgen zijn.








Het is maar van korte duur......dus ff genieten deze weken..........ook van het weer.............(ja ja, je houdt het niet voor mogelijk maar de ZON  schijnt)................want voordat je het weet is het weer voorbij...................groetjes Jac.........................


11 opmerkingen:

  1. Mooie pioenrozen, geniet er maar lekker van (en van de zon)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Pioenrozen blijven altijd zo mooi!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ze ook zo geweldig die pioenrozen. Ik heb al jaren een plant in onze tuin staan, maar die heeft nog nooit gebloeid, balen. Prachtige plaatjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je weer op de blog te ontmoeten :)
    Ik ben ook gek op de roze pioenen. We hebben een plant in de tuin, maar ik moet nog even geduld hebben. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk ook een roze bos op tafel heb staan.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. Wij hebben rode in onze tuin. De knoppen worden elke dag groter maar ze bloeien nog niet.
    Geniet er van, het is altijd maar kort.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug! Mooie pioenen heb je. Heb ze zelf nu in de tuin en ben wel heel erg benieuwd of ze net zo mooi zijn als in de winkel....
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, pioenrozen zijn ook zo mooi. Je hebt ze prachtig gefotografeerd.

    Fijne week, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn ze, ik hou er ook wel van.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd mooi pioenrozen! Prachtige kleur!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn prachtig hé de pioenen ,ik ben er ook gek van en ze staan hier dus ook de zelfde dus en ruiken dat ze doen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, ik kan niet wachten tot ze hier in de bloei gaan!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen