Home Fourteen

Home Fourteen

donderdag 8 augustus 2013

Ingen.............

Een tijdje geleden ging ik met beide dochters richting het oosten. Ja, mijn jongste dochter gaat ook samenwonen, (dus het wordt stilletjes op no 14) en ze had in het plaatsje Ingen, ik had er nog nooit van gehoord, een kast gevonden via internet.
Dus wij erop uit, en maakte er gelijk een gezellige dag van!!

En na ongeveer een uur gereden te hebben kwamen we aan in het voor ons niet bekende Ingen.
He, zei de oudste, kijk daar eens naast de buurtsuper, een leuk brocante winkeltje. Eerst voor de kast en dan gaan we daar eens kijken. Ja, en de kast is het geworden hoor, een witte grutterskast, hartstikke leuk.




En toen op de terugweg, langs de buurtsuper en de naastgelegen winkel, die je via het supermarktje kon bereiken. En leuke spullen dat ze hadden...........Na een tijdje zei de verkoopster, we hebben in het dorp op het plein tegenover de kerk nog een grotere winkel, dus als jullie het leuk vinden...............Nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd, en binnen een aantal minuten stonden we op Plein 5, bij Plein 5, want zo heet deze winkel!



Een leuke winkel, die je dan zomaar weer tegenkomt, dat is toch zo leuk. Ik geniet ervan.
En ja hoor, ik kon het weer niet laten en heb er dus weer wat gekocht!!                               
Een oude broodplank, die ik nu op mijn eettafel heb gedecoreerd. Het is toch leuk he, we zijn van de straat en vervelen ons nooit!!;))) Ik hou ervan!!!




 Daarna lekker geluncht en o.a. de Potstal nog aangedaan,
 gingen we met een heerlijk gevoel weer richting het westen.
 Back to Home Fourteen.............

Tot blogs....................Jac..............



5 opmerkingen:

  1. Heerlijk zulke uitstapjes. Helaas doen we dat veel te weinig. Zie dat jij ook een mahoniehouten kast hebt staan. Wij hebben ook een hele grote mahoniehouten kast in onze kamer van 2.40 breed en hoog! Hij past eigenlijk niet meer zo bij onze inrichting, maar nu zie ik em zo bij jou en vind ik het eigenlijk best mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het adres in Ingen ken ik niet, maar de Potstal wel en dat is een heerlijk adresje om naar toe te gaan. Leuk dat jullie zo genoten hebben van dit dagje uit, je hebt mooie aanwinsten gekocht.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, want ik kom regelmatig in Ingen. Ik haal er altijd mijn bakmixen bij de molen. Hun molenkoekmix vind ik de lekkerste. Nooit bij nagedacht dat er in dat dorpje verder ook leuke winkels zouden zitten. De volgende keer zal ik beter opletten :)
    Een fijn weekend,
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig samen op pad en dan nooit thuis komen met lege handen ik geef je groot gelijk heerlijk genieten van je mooie aankopen !
    De potstal ben al een paar geweest zo, n leuk winkeltje echt mijn favoriet!
    Fijn weekend !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey moeders!

    Zo ik ben ook weer aan de blog! Heel mijn blog aan het veranderen en meer up-to-date maken, was al een jaar geleden! Maar was zeker een gezellig daagje! Nooit gedacht dat je andere dochter ook zo zou omslaan (die vond het voorheen allemaal maar oude rommel ;), maar ook zij is om!!! Can't wait till next time! Waar gaan we dan heen? Limburg onveilig maken?

    BeantwoordenVerwijderen