Home Fourteen

Home Fourteen

donderdag 27 oktober 2016

Landgoed............

Van de week was het weer zover, 2 dagen met een vriendin de hort op. Gezellig!!

Ik ga altijd 2x in het jaar met 2 verschillende vriendinnen een nachtje weg. Zoek ik een leuk hotel uit, de route ernaartoe en dan doen we gelijk het e.e.a. aan. Zo ook van de week. Op de heenweg brachten we een bezoek aan de Potstal.....Wat een prachtige woonwinkel, was er al heel lang niet geweest, en volgens mij hebben ze aardig uitgebreid. Heb er genoten, en weer wat inspiratie opgedaan, want wij zijn druk bezig met ons huis op te knappen. Van boven naar beneden..........en het begint boven al wat te worden....

Na Valburg verlaten te hebben, vervolgde we onze weg naar Zutphen...........heerlijk geluncht en de winkels aan de binnen- en buitenkant bekeken. Erg leuk plaatsje met karakteristieke panden.......en daarna naar het hotel waar we de nacht door gingen brengen......op Landgoed Avegoor in Ellecom.......Prachtige locatie..........Heb bijna geen foto's gemaakt, gewoon geen erg in....veel te druk met beppen....hihi..



Dag twee begon met een heerlijk ontbijt, en dat vind ik altijd zo lekker, eet altijd veel te veel...maar ik geniet er dubbel van. Na de koffer ingepakt te hebben gingen we naar Arnhem...
ik moet zeggen, mijn portemonnee is aardig dicht gebleven, maar we hebben weer heerlijk bijgekletst, gegeten en genoten..........Dit doen we al jaren, en houden het erin.....op naar de volgende keer in 2017.........

Tot Blogs..........................Jac...............

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk , 2 dagen er tussen uit, bij kletsen, leuke plekjes bezoeken en gewoon genieten. En het gevoel dat je op vakantie bent geweest als je weer thuis komt. Ben benieuwd naar jullie klus resultaten. Weer met nieuwe ogen naar je huis kijken kan soms heel verrassend zijn. Fijn weekend, groetjes Pauline

    ps. Bedabkt voor je reactie, De Ruterpolder ligt inderdaad achter ons huis en grenst aan de tuin en dt voelt ook wel aan als een enorme rijkdom waar we erg van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig even mer een paar vriendinnen er tussenuit. En wat leuk dat he inspiratie hebt opgedaan hebt. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. En wat knap dat je je portemonnee dicht hebt gelaten.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch.....leuk toch de potstal....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen