Home Fourteen

Home Fourteen

maandag 2 januari 2017

Hello new year...............

Ik kijk terug op een mooi jaar, een jaar met positieve veranderingen zowel privé als zakelijk. Begonnen met Home Fourteen, een webshop, wat ik heel leuk vind om te doen.....altijd in een fysieke winkel gestaan en nu een online winkel, wist niet dat je nog zoveel contact had met de klanten......super leuk!!! 
Het is best al weer even geleden dat ik hier wat schreef, maar de webshop slokt toch best heel veel tijd van me op, en het huishoudelijke werk blijft ook al liggen.....maar ik klaag niet, ik geniet ervan dat de mensen mij toch weten te vinden, daar doe je het voor!
Het nieuwe jaar ga ik beginnen met weer nieuwe items in de webshop te zetten......hoe leuk zijn deze, ik vind ze zelf superleuk... kleine oude houten kruikjes uit India.....



 


Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke foto's die ik toegestuurd krijg van de klanten, van de aankopen die ze gekocht en gedecoreerd hebben, superleuk, de berichtjes op mijn blog, facebook, instagram en email en hopelijk beginnen we volgend jaar weer net zo, als waar we geëindigd zijn....heel veel pakketjes versturen naar de blije klanten. 










Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en sfeervol nieuwjaar!!!
Proost, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Wat een mooie berichten uit 2016. Wens je een zo nog beter 2017 toe.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen